vreau să alterez realitatea, nu percepţia
vreau să cresc asemenea unei catedrale gotice, să-mi proiectez umbra peste univers

Weltkrieg,_Zweiter2
vreau să fac o seră în deşert
vreau să deviez fluxul secolelor până în anul 0
pentru că sufăr de complexul eden
pentru că subsolul meu este acoperişul lumii
pentru că scriu prolegomene la istoria viitorului
lumea este diferită pentru că exist eu
anomalia sistemică rezistentă la tentativele hegemonului
rechinul ce urmăreşte corabia isoldei
drujba pe care o dezmierzi cu arcuşul ca să produci o sonată de schönberg
adn-ul meu e compus din lava care mocneşte în vulcanul revoluţiei
vin din viscerele planetei, de-acolo de unde se produc cutremurele
iar nuclearele mele sunt setate să se detoneze în empireu
m-am născut demon şi voi muri dumnezeu

