am fost acul din seringa lui morrison
glonţul înghiţit de cobain
balustrada care s-a rupt cu schumann în rin
caii biciuţi pe care i-a îmbrăţişat nietzsche la torino
stiloul care s-a spart în mâna lui cioran

bohemian.owl

am fost pumnul zdrelit din faţa lui tyler
toporul lui raskolnikov
inelul lui sauron
palmele maculate ale lui macbeth
suflet din sufletul de rechin al lui maldoror

fiecare dorinţă întunecată îţi vine de la mine
şi-n fiecare miez de noapte
îţi şoptesc la ureche
adevăratul meu nume,
pe care îl venerezi fără să ştii

am pătruns atât de adânc în viaţa ta,
încât ai învăţat să mă ignori

încet, pricepi că nu există vină
nu există păcat
zdrobeşti crisalida în care ai fost consemnat
forţezi pereţii uterului în care ai fost surghiunit

încet, păşeşti pe calea Mea
devii, ca Mine, zeu

