dragostea mea e lumină neagră, soare-liliac scuipat din ugerul iadului

simţi şi tu? dracii armează în piept bomba Nihil
tu eşti alfa, eu – omega
servim aceluiaşi scop, să ne unim forţele

michelangelo_caravaggio_79_medusa

dragostea mea a fost crucificată pe pomul cunoaşterii
dragostea mea e subiectul istoriei universale
i se dedica şansonete,
pentru ea se toastează,
este cotată la bursă

dragostea mea are 22 cm, exact cât baioneta predestinată să-ţi secţioneze jugulara

precum creştinii ce ridicau capele pe ruinele vechilor sanctuare
arhitecţi abili proiectat peste durere şi frică o catedrală dedicată tentacularei iubiri
dar astăzi vreau sa ardă biserici
astăzi sufletul meu benzină se impacă cu spiritul meu amnar
să construim un templu in iad, iubito
să-i facem cruce din doua lame de brici, vitraliile să le sfintim cu sânge şi capul tău ghilotinat să rânjească în toate icoanele

