chipul meu e o camera de filmat care înregistrează în timp real şi transmite semnalul la televizor
pe un canal barenboim dirijează a noua la berlin, îi tremură ochii când îmi întâlneşte privirea
pe altul willem dafoe intră în călduri şi pipăie violent o blondă când simte ca intru pe fir
ridic din sprâncene şi schimb exact când ronnie face al 13-lea break maxim
mai stau un frame, ebdon revine la masă, deși are nevoie de 22 de snookere
pe hbo se da o versiune prelucrată a filmului titanic, în care leonardo dicaprio si kate winslet se salvează, vâslind curajos până pe ţărmul islandei
iar schimb, de data aceasta dinamo a ajuns în finala champions league şi bate la scor realul, printre marcatori ronaldo cu 3 autogoluri
pe un canal unguresc se transmite in direct de la oslo ceremonia decernarii premiului nobel pentru pace, a câștigat din nou axl rose
pe otv s-a inaugurat un talk show filosofic – cu ajutorul unui spiritist peter sloterdijk îi ia interviu lui cioran
pe spice platinum se transmite un threesome cu ultimele mele gagici care încearcă sa-l aţâţe pe rocco
distant, actorul italian şi-o freacă zâmbind pe sub mustaţă
pe canalul 999 se transmite o piesă de teatru alegorică în care se joacă moartea mea
am râs atât de tare că televizorul s-a stricat

