Am inceput sa lucrez la volumul 4, care va aparea in 2013. Va avea 40-50 de poeme scurte (de max. 3 versuri) si 10-15 poeme mai lungi. Lucrez la o structura speciala. Iata acum un fel de blestem declaratie de ura.

Ura absolută

oale şi ulcele e acum iubirea noastră
oale şi ulcele fata de care m-am îndrăgostit
mai bine ai fi murit

eşti icoana unui leş
eşti propria ta fantomă, eu, propriul meu coşmar

surâsul tău a devenit grimasă, surâsul meu – mârâit

dacă tu eşti gunoi, eu sunt şoarece
dacă – şobolan, şarpe
dacă – şarpe, eu – şerpar

eşti resturile de la masa mea
când cumpăr, tu vinzi

lumina din ochii tăi începe să se-mpută
şi dintre dinţi îţi licăre un vierme
te-nvăluie o halenă sepulcrală
de parcă şi sufletul ţi-ar fi putrezit

nu-mi pot imagina ceva mai scârbavnic decât făptura ta
eu cumpăr, te vinzi

îţi vorbesc pentru ultima dată
eu, murmurul de la abator
oftatul colectiv din lagăr
cuţitul din inima ta

