(Am fost inactiv ca am o perioada mai fierbinte la PhD dar trebuie sa scriu asta.)

Strike one: Mi-am comandat de la Elefant.ro o lampa de iluminat pentru kindle de 100 R, am platit-o cu cardul si la posta am fost anuntat, ca daca vreau lampa, trebuie sa platesc si rambursul. S-a rezolvat dupa niste mailuri dar tot am primit un telefon in care am fost intrebat de ce n-am platit (a doua oara) lampa? Cel care m-a sunat nu prea parea convins ca ei au gresit.

Strike two: Mi-am cumparat cartea mea in format mobi (de fitza) si a trebuit sa astept 2 zile sa-mi vina comanda. Dupa ce am dat inca un mail desigur.

Strike three: Mi-am cumparat cartea lui Khasis (tot mobi) si mi-a venit un link de downloadare de 0 KB.

Chiar imi pare cumva rau de Elefant.ro, pentru ca au produse bune dar parca vin din zona crepusculara. Fatza de Amazon sunt din lumea a saptea, nu a treia. As fi vrut sa-mi comand de la ei chiar inca un ereader pentru EPUB pentru ca marile edituri de la noi boicoteaza cartile pentru Kindle. Nu inteleg de ce. Dar daca as comanda un Nook de la ei, presimt ca mi-ar trimite o cobza sau palnia lui Stamate.

Epilog: Inainte de a realiza 100% cat de stupizi is cei de la Elefant si de a decide sa intrerup orice forma de intelegere cu ei (pentru ca n-ai cu cine) cochetam sa-mi iau o husa Belkin pentru Kindle (n-am gasit pe alt site). Nu era in stoc si am folosit optiunea de a fi anuntat pe mail cand va redeveni disponibila. Instant mi-a venit raspunsul:

Buna ziua,

Solicitarea dvs. a fost inregistrata, vom cauta titlul Asasinul englez, Daniel Silva la toti partenerii nostri si vom reveni cu un raspuns cat de curand.

Va multumim,
Echipa Elefant.ro

No (more) comments.

