… N-au intrat in varianta finala, pentru ca sunt slabutze, dar au parfum de anarhism specific.

transfuzie

aş vrea să fiu măturător de stradă
să scrie pe mine ora g
să fiu mascat ca poliţiştii olandezi
să treacă pe lângă mine
maşine rezidenţiale de bucureşti

să mă stropească şi să mătur în continuare

descriind semicercuri perfecte
poligoane hexagoane
pentagrame poligoane

până când aceeaşi maşină rezidenţială
se întoarce şi îi fut o flegmă direct în parbriz

cu mănuşi chirurgicale
aseptic indolent abil
exact ca o nuia cu lunetă
sau ca o lupă fără vestă antiglonţ

profesorii mei îşi trag o pulă groasă printre urechiuşe

ochiul este substitut pentru falus
când trecem prin zonele mărginaşe
refuzăm contactul vizual
cu cei dezavantajaţi

dacă nu pui pula pe masă
băi priap castrat
o să te dispreţuiască toţi baştanii

dar eu sunt mai bun şi mai frumos
ce-i pasă universităţii de dispreţul lor?
mă cobor eu la nivelul lor?
du-te şi vezi-ţi de treabă!
eşti un prost

eu sunt redus şi limitat
băi procuşti aruncaţi-mi canapele
direct în frunte

cartier

îl plimb pe gh doja prin gheorgheni
împing la scaunu’ cu rotile
„îţi place..panorama?” „nu”
mi-a retezat-o clipind cu ochiul scurt

„viaţa e un lazaret” a completat păgânul
şi-a pus lame la pisica tu rotile
şi ca un skater a luat-o în nas
spre umbrele ce clipocesc din zorilor

