shut the fuck up (2005)

bă vrăjitoare bătrână taci
că-ţi iau ochii şi ţi-i atârn urgent în ceafă
şi-ţi vor clipi din gene ca două lanternuţe
sau ca două brichete de veghe
până îţi ia foc ce a mai rămas din chelie
privirea ta de clovn ciclop
îmi fute încrederea în mine
când merg pe stradă io nu mă uit la fellows
ci îmi ţin ochii aţintiţi la sulă
ca un stigmat sau ca un gât de bere
îmi place seamăn puţin cu gaşca renascentistă
pictată de un fitecine acu cinsute de ani
toţi sfinţi sau martirii erau obiecte sexuale
pentru toate gusturile
da măi cum zice şmecherul
iisus n-a murit pe canapea
n-a murit pe canapea, frate
aşa că toate delicatele suspinau după o pulă de urs
direct din claviatură în claviculă
ca crucifixu-n pizdă din exorcistul
în fine mai am şi alte calităţi
ce să-mi trec în cv-ul recent?
pe roşu trec ţapăn fără treabă
în intersecţia deţuită cu spuza de pietoni
şi la o adică aş putea traversa de trei-patru ori
diagonal ca şi corbii lui bacovia
doar ca să-ţi arăt că se poate
enough about me să vedem cum te prezinţi tu
ce număr la chiloţi porţi
câtă şuncă mănânci la micul dejun
ai rude la bozânta mică?
ai băut recent pepene galben ?
zi pe scurt dar numa aşa chestiile esenţiale
hai destul văd pe stradă platoniste
cu inima racordată direct în pizdă
poete victoriene cu decolteu
le susură botul după aceeaşi pulă de urs
încă o fază şi mă termin
ai observat cum toţi pizdoşii au
alter-ego-uri periferice, for example
mickey mallory şi mr. rabit
pe când oligofrenii şi frustraţii
se încred în supermen, spidermen, zarathustre, etc.
acum simt privirea vrăjitoarei bătrâne
un fel de iehovistă după look-ul perimat
cum îmi sughite odihnit în ceafă
s-a împăcat cu mine, poate îi sunt simpatic
mă întorc şi-i cer babei o ţigară

