îmi place excesul de dopamină din primele zile ale unei relaţii
(nu trece mult şi rush-ul lasă loc unui dezgust care te zgâlţâie ca o perie de baie ce-ţi trece prin esofag)

îmi plac scrumierele pline
graşii care se îmbracă în alb
îmi plac luptele duse de pierzători
strâmtorile şi defileurile
organele sexuale care se electrizează înainte de a se împreuna
în general curentul, de la 1000000 V în sus
îmi plac femeile care scuipă şi care vorbesc cu ţigara în gură, în special în timpul unui argument filozofic atât de palpitant încât ai impresia că depinde soarta lumii de agerimea lor
îmi place zâmbetul tău
atât timp cât îţi iese o şurubelniţă printre dinţi
îmi place corpul tău zvelt cum se leagănă într-un ştreang
mai ales chipul tău finuţ care radiază ca o auroră din punga de plastic pitită în dosul congelatorului

