Pauza a durat mai mult decât m-am așteptat, dar I’m back NOW. Ce s-a mai întâmplat? Pretty much of course. Watery Times a scos un număr dedicat mie, cu materiale de Marcela Iuga, Ormeny Francisc, Dragoș Fabian, Narcisa Brașoveanu, Theodora-Eva Stancel și mai ales Morgothya: textele pot fi citite aici . EgoPHobia a mai avansat două numere, în ultimul dintre ele chiar am scris un editorial despre intermediaritatea meteorologică chinuitoare, acum depăşită.

M-am pus tare pe doctorat şi am scris vreo 60-70 de pagini în lunile astea “odioase”. M-am hotărât să nu mai citesc decât pentru detalii, bazele fiind puse (sute de cărţi citite, xeroxate sau cumpărate din străinătate). Mi-au apărut nişte semnalări noi (una aici) + recenzie la NI. Am scris o prefaţă la cartea Morgothyei (care e rupere!) şi o recenzie, care cred că va apărea în Apostrof, la cartea lui Silviu Gongonea. M-am focusat pe PhD şi am avut prea puţin timp pentru literatură. Am două manuscrise în lucru, diploma de la filo pe Nietzsche şi un volum de articole, care încă n-au găsit edituri. Cu criza asta editurile au nevoie de bani şi nu mai investesc în future hits :). Lucrez la Gotic (working title), volumul 3, care e pe la jumătate. S-ar putea să merg la München, dacă reuşesc să-mi prelungesc doctoratul, şi îl voi termina acolo, dar am nevoie de ceva pain ca stimulent. Ormeny Francisc a scris o carte despre mine, care va fi soon în librării. Am apărut într-o antologie la New York, s-a scris despre ea şi în Evenimentul Zilei – o să pun soon poemele şi aici. O să vină şi un rezumat al lui Oslo Journal 6 later, în care Obama ne-a zâmbit de la balcon, când şi-a ridicat premiul Nobel pentru pace. Acum aştept Cavaliers – Bulls şi sunt focusat pe muzică nouă şi pe filme rare. Yup, și am ieftinit NI, acum costă numai 10 lei.

