N-a fost o perioadă prea plină de events. Am lucrat mai puţin, pentru că am fost cam ill (ceva nausea najpa). Lots of movies as usual. Plimbări prin Grădina Botanică. Pe la bibliotecă: m-am concentrate pe Shestov şi pe Sartre. M-a vizitat un prieten (actually my best one) şi i-am arătat Oslo. A fost dezamăgit că poker-ul este ilegal în Norvegia, spera să-şi dubleze banii de buzunar. Am aflat – prin el, pentru că pe mine nu mă afectează – ce politică prohibitivă au norvegienii legat de alcool. În weekend, după anumite ore, nu se mai găseşte deloc! Am fost împreună mainly în zona portului (Aker Brygge), ne-am plimbat cu ferry-bot-ul; eram singurii demenţi care stăteau în aer liber – can be really windy out there … A doua vizită la Vigeland; s-ar putea să mai fac una în decembrie, cu taica-meu. It’s really awesome there: Vigeland definitely beats Brâncuşi.

Cu toate că n-am citit mult lately, readlist-ul se apropie de final. S-ar putea să mai citesc ceva stoici şi literatură şi să mă uit peste Bultmann la Biblioteca de Teologie – pentru că mi-am cam făcut plinul. Acasă va trebui să-mi arhivez datele şi să redactez celelalte capitole din teză. So not much news – mi-am redus mult din ţigări, cu 66%. Deci politica semi-nazi a norvegienilor care banează fumatul în cămin, hotel, facultate, baruri (peste tot fiind filtre – mă simt ca-n Brave New World) are şi aspecte pozitive.

Cărţi: Shestov – Kierkegaard, Bernhard-Levy- Sartre, Fanon – Black Skin, White Masks, Catalano – Authenticity, Althusser – Pour Marx, Heinlein – Luna e o doamnă crudă, Kierkegaard – Journals and Papers.

Filme: Babette’s Feast, Dark Corners, My Dinner With Andre (the best), Alphaville, Wit, Breathless, Blood of a Poet, Il sequestrati di Altona, Sunrise, Friday the 13th, Drag Me to Hell (on Halloween Night), Autumn Sonata, Last House on the Left, Ordinary People, Stan Helsing :), Professione: Reporter, Suddenly, Last Summer, Satanic Panic, The Fall of the House of Usher, Diary of a Madman, Harold and Kumar Escape from Guantanamo Bay, Cry of the Banshee, 500 Days of Summer.

Ghandi Burning
Obelisc Vigeland
Senilitate

