sunt ultimul val al unei avalanşe care a pustiit secolele, dezvelind rânjetul stricat al hăului
sunt spiritul universal care muşcă asemenea unui rechin nada din mănuşa dresorului
sunt singur în grădina edenului după ce mi-am ucis tatăl şi i-am retezat şarpelui limba otrăvită
creez oameni asemenea mea în pivniţă şi îi armez cu rachete nucleare care o să-ţi taie răsuflarea atunci când cinezi în sufragerie
care o să-ţi amputeze braţele cu care ţi-ai pălmuit copii
o să-ţi explodeze în faţă atunci când stai în genunchi şi primeşti împărtăşania de la televizor
am vrut să evadez într-o altă lume, am călătorit până la graniţă, ca să-ţi demonstrez că nu există decât singularul infern al lui aici şi acum
fanteziile creştine au construit un circ bazat pe iluzie şi recompensă
singura recompensă este trapa călăului, pe care am s-o apăs eu
şi vroiam să-ţi spun că eşti slab pentru că sufletul te trage în jos
în timp ce spiritul este castrat, ţi-au luat boaşele ca la câinii vagabonzi
şi mai iei un joint, mai iei o doză de filme jegoase în timp ce eşti ţintuit pe canapea la fel cum era fixat isus pe cruce, supt cu seringa de corbul lui prometeu
clean your mind and maybe i will deliver the punishment swiftly
mai iei o porţie de reclame, după care alergi adormit la mall
hypocrites hypocrites hypocrites
şi viaţa ta seamană cu dialogurile comentatorilor care nu se aud şi citesc glumele de pe prompter
la final vei sta la televizor şi vei privi ecranul alb întrebându-te cât de repede intră glonţul din tâmplă în creier
poate dura şi trei sute de ani, crede-mă
3 hundred years of useless pain, 3 hundred years of personal apocalypse
şi nici măcar nu va fi moartea ta, pentru că viaţa ţi-a aparţinut la fel de puţin
so nukes equal salvation, keep that in mind as you smoke your last cigarette, fucking rat

