Un sample din Noaptea instinctelor, al treilea poem din volum. Titlul iniţial era Snipers in my head:

lunetişti

în oraş te poţi pierde foarte uşor
ei trimit puşcaşii marini să mă hăituiască
sniperi mă veghează la fiecare intersecţie
prin satelit mă urmăresc cei de la nasa
aşteptând prilejul să mă bombardeze

ca o ţintă mă plimb
ştiind mereu că fiece clipă poate fi ultima

dar am kalaşnikovul strecurat în ghipsul fals de la mână stângă
ghipsul pe care ţi-l pun în gât
când îţi spun cuvinte dulci
şi te aţintesc ca pe un peon ce eşti
taci
mă asculţi

voi lepăda această deghizare
doar ca să mă încord mai mult

şi dintr-un target am să mă prefac
în bombă vie

atunci când sniperii îşi intersectează ocheadele
când marea conspiraţie a declarat că e vremea execuţiei
schijele creierului meu
vor săgeta întreg oraşul

e destulă fiere în mine
să strălucesc mai abraziv ca soarele acesta acru
să mă detonez la septupla intersecţie din gruia
să fac din cetăţuie un manhattan
din toată românia un ground zero
să ardă de nervi vecinii noştri
că ţara a devenit un muzeu peren al terorismului
o poartă între cultura binladen şi civilizaţia mcdonald’s

o românie atomică
al cărei abur, profil şi cadavru
îl vezi şi de pe partea întunecată a lumii
ca un piranha expulzat din uterul pământului

[apărut în Apostrof]

